PORTOS sa osvedčil v gastronomických prevádzkach ako moderný systém s prehľadným používateľským rozhraním a mnohými vlastnosťami, navrhnutými práve pre segment gastronómie, ktoré posúvajú Vašu prevádzku vpred.
Súčasťou systému PORTOS je aplikácia BackOffice - manažérsky modul, vďaka ktorému si udržíte prehľad nad celou prevádzkou. Z kancelárie, alebo z pohodlia domova, neustále vidíte, čo sa práve teraz deje vo Vašom podniku.
Obsluhu zvládne aj začiatočník. Vďaka prehľadnosti aplikácie je školenie pokladníkov otázkou chvíle. Podporuje ovládanie pomocou klávesnice, myši, alebo dotykovej obrazovky, takže systém PORTOS si obľúbi každý.
Každý objednaný tovar je možné tlačiť na viacerých tlačiarniach súčasne, v ľubovoľnom počte kópií a s voliteľnou textovou poznámkou. Objednávkový systém môže byť nastavený aj celkom individuálne pre každú pokladnicu.
Žiadne obmedzenia v počte tovarov, zákazníckych účtov, zamestnaneckých účtov, fiskálnych, ani objednávkových tlačiarní.
Každý čašník môže upravovať iba svoje účty, alebo aj účty svojich kolegov - podľa vašej preferencie. V prípade viacerých pokladníc v rámci jednej prevádzky sú navyše účty synchronizované naprieč všetkými zariadeniami - čašník tak môže pokračovať vo svojej objednávke za ktoroukoľvek pokladnicou.
Zľavu je možné uplatniť na položku aj na celý účet súčasne. Navyše je možné určiť, ktoré tovary sú zľavniteľné a ktoré majú pevnú cenu. Možnosť uplatnenia zľavy je nastaviteľná pre každého používateľa.
Možnosť zapnutia upozornení, ak nastáva predaj nenaskladneného tovaru, vloženia nulového množstva, alebo nulovej ceny tovaru.
Nový cenník, alebo zoznam zákazníckych kariet si môžete v kľude pripraviť vo svojom obľúbenom tabuľkovom editore. Hromadné nahratie údajov do pokladne je následne otázkou niekoľkých kliknutí. Export predaných tovarov a pokladničných dokladov do XLS, CSV, alebo DBF. Systém ponúka možnosť vykonať príjemky, alebo výdajky z externého systému cez CSV súbory. A to sme ešte nespomenuli množstvo reportov dostupných aj v PDF formáte.
Percentuálne zľavy, vernostný režim, alebo nabíjanie kreditu. Všetky varianty práce so zákazníkmi je možné navyše prevádzkovať naraz.
Každý zamestnanec môže mať svoje vlastné používateľské konto. V kombinácii so sofistikovanými možnosťami používateľských oprávnení tak viete udržať vo svojej prevádzke poriadok.
Vďaka PORTOS-u si udržíte poriadok aj na sklade. Vďaka prehľadnej inventúre a skladovým pohybom Vám už nič neunikne.
K pokladnici môžete doplniť aj mobilného čašníka. Aplikácia do telefónu, či tabletu, výrazne zefektívni chod vašej prevádzky a odľahčí Váš personál.
Dôvody, prečo je PORTOS tou správnou voľbou pre Vašu gastro prevádzku.
Štatistiky po rukeVďaka systému PORTOS máte vždy prehľad o výkonnosti každého čašníka aj celého podniku. |
|
Dokonalý prehľad na prevádzkeSkúsenosti nadobudnuté rokmi sú zúžitkované pri návrhu systému PORTOS tak, aby majiteľom nič neuniklo. |
|
Rastie s VamiSystém PORTOS je možné plynulo rozširovať o ďalšie pokladnice či tlačiarne. |
PORTOS Point of sale system applications